Hjemløse restegarnssokker


Mens jeg venter på garn i posten til et jakkeprosjekt jeg har planlagt, så måtte jeg ha et lite prosjekt. Jeg hadde noen enkeltnøster i lageret mitt, samt noen smårester. Og siden jeg prøver å luke ut sånne «individer» fra lageret mitt lagde jeg liksågodt hjemløse restegarnssokker. Sokkene er strikka i dobbel Sisu og dobbel Hifa 4 Superwash på 3mm pinne. La opp 64 masker til disse også, og avsluttet nok en gang med en stjernetå.

Skjermbilde 2013-06-26 kl. 14.27.58

8 thoughts on “Hjemløse restegarnssokker

  1. Du er virkelig rå på sokkestrikken. Jeg har et godt stykke å gå jeg ja ser jeg. Må helt klart få til noen par sokker i løpet av året jeg også.

  2. Kjempe tøffe sokker da, spreke farger! Jeg må begynne å lage litt sprekere sokker selv, ikke bare de med triper øverst på vrangborden! Takk for inspirasjon;)

  3. Så fine de er!!! :-)
    Jeg er ikke flink til å ta vare på og bruke slike rester desverre. Har et ønske om å forandre på det. :-)

Legg igjen en kommentar

